Now Reading
Yağları Yaktığı Kanıtlanmış Hareketler

Yağları Yaktığı Kanıtlanmış Hareketler

Bahar mevsimini önümüzdeki birkaç gün sonra bitireceğiz. Tüm kış yiyip yatanlar için kabus, her daim hazırlıklı olanlar içinse muhteşem bir yaz sezonu yaklaşıyor. Vücudunuz henüz bikini için hazır değilse üzülmeyin. Sadece 10 günde vücudunuzu kolayca şekillendirebileceği kanıtlanmış birkaç hareket ve öneri paylaştık.Üstelik bu hareketleri kolaylıkla evde yapabilirsiniz.

Öncelikle her gün ortalama 2,5 litre kadar su içmeye özen gösterin. Sabah uyanır uyanmaz, öğle yemeklerinden önce ve sonra, spor esnasında ve akşam yatmadan önce. Su içmek vücudunuzdaki fazla ödemin atılmasına ve metabolizmanızın hızlanmasına yardımcı olacaktır.

Bol lifli sebze ve meyve tüketimini arttırın. Böylece daha uzun süre tok kalabilirsiniz.
Proteini vücudunuzdan esirgemeyin. Protein, her gün mutlaka tüketmeniz gereken ve bağışıklık sisteminizi koruyacak bir besindir. Vücudun yapı taşını oluşturur.

Şimdi eğer yukarıdakilere kulak verip bir de programı uygularsanız, 10 gün sonra gözle görülür farkları çevrenizden duymaya başlayacaksınız.

1-Squat

Son dönemde popüler hale gelen kalça egzersizlerinin bir kadın için ne kadar önemli olduğunu söylemeye gerek yok sanırım.Bu hareketle birlikte hem basen bölgesindeki yağlardan kurtulmuş olacak hem de daha dik kalçalara sahip olacaksınız.

2-Lateral Raise

Bu hareketi özellikle omuz ve kalça oranı arasında fark olan, armut vücut tipi diyebileceğimiz kişilere öneriyoruz.
Omuz bölgenizin şekillenmesine ve daha fit durmanıza yardımcı olacak bu hareketi, bir dumbell veya su şişesi ile de yapabilirsiniz. Her gün 15 kez kollarınızı 180 derece yana açarak yapabilirsiniz.

3-Crunch

Söz konusu yaz olunca tabi ki karın kaslarımız olmadan olmaz. Günde çekeceğiniz 50 mekik karnınızın kısa sürede sıkılaşmasını ve şekillerin belirleşmesine yardımcı olacaktır. Sonra gelsin bikiniler!

4-Toe Touches

Yan yağları yakmada oldukça başarılı olan bu hareket, «aşk simidi» olarak bilinen yandaki fazlalıklarınızı kısa sürede düzeltecek. Yere uzanarak yapacağınız bu hareketle sırayla sağ ve sol ayak parmaklarınıza dokunmaya çalışmanız yeterli.

5-Şınav

Özellikle erkekler bu konuda başarılı olsa da kadınların da yine yapabildiği kadar şınav çekebilmesini öneririm. Eğer yapabildiğiniz bir şey değilse plank yapabilirsiniz. Plank yine tüm vücut odaklı hareketlerden bir tanesi olup, büyük efor sarf etmeden kolayca belirgin karın kaslarına sahip olmanıza yardımcı olacaktır.

Spor yapan insanların yaptığı en sık hatalardan bir tanesi kolay pes etmek. Motivasyon düşüklüğü ve dahası.
Buna sebep olanın kıyafetleriniz olduğunu da unutmayın. İçinde rahat edemediğiniz, sizi sıkan ve hava geçirgenliği olmayan kıyafetler psikolojik olarak çabuk etkilenmenize sebep oluyor.Kesinlikle içinde rahat hareket edebileceğiniz kıyafetler tercih etmelisiniz. Spor salonları genel olarak statik elektriğin yüklü olduğu bir yer. Kıyafetlerinizin yanlış seçilmesi sizi olumsuz olarak etkileyecektir. Bu sebeple size spor konusundaki en başarılı markaların spor koleksiyonlarından seçkilerde bulunduk. Yeni bir şey giymek sizi motive ederken, fazla elektrik yükünden kurtarmış olacak, siz de spor esnasında başarılı idmanlar çıkarabileceksiniz.

Daha fazla ürün incelemek ve sürpriz fırsatlardan faydalanmak için hemen superstep.com.tr adresini ziyaret etmeyi sakın unutmayın.





#ErkekSporTshirt  

#ErkekEşofmanTakımı  

#ErkekSporŞort  

#KadınSporTayt  

#KadınSporcuSütyeni  

View Comments (0)

Bir cevap yazın

© 2019 SuperStep. Tüm hakları saklıdır.

Created by BRUNOS DIGITAL

Scroll To Top