Now Reading
Tatilde egzersize nasıl devam etmeli?

Tatilde egzersize nasıl devam etmeli?

Bütün bir yıl çalışmadan sonra herkesin sabırsızlıkla çektiği o tatil dönemi gelmek üzere. Bu süreçte tabi ki diyeti bozmak yok.

1-Dışarıda eğlenin. Arkadaşlarınızı da yanınıza alın ve sabahın erken saatlerinde yürüyüşe çıkın. Hiçbir şey güneşin doğuşu, temiz hava ve özgürlük üçlüsünden daha iyi olamaz.

2-Çalışmaya erken saatte başlayın. Günün erken saatinde uyanmak sizi hem enerjik kılacak hem de uzun bir gün geçirmiş olacaksınız. Sporunuzu yapın ve ardından gün içerisinde neler yapmak istediğinizi planlayın.

3-Aktivitelere katılın. Tatil yeri sadece kalori yakmak için değil eğlenmek için de çok iyi bir yol. Örneğin bir jet-ski üzerinde hem çılgınca eğleneceğiniz 1 saat geçirebilir hem de kaslarınızı çalıştırabilirsiniz.

4-Upuzun bir sahilde yürümek kulağa hoş geliyor değil mi? O yumuşacık ıslak kumlarda yürümek düz bir zeminde yürümekten çok daha güzel. Bir süre sonra arkanıza dönüp baktığınızda ne kadar yol aldığınıza inanamayacaksınız.

5-Sörf yapın, yüzün, dalış yapın! Evet bu sporların hepsi tüm vücudunuzu çalıştıracak!

6-Sahil voleybolu. Kulağa ne kadar hoş geliyor bilemiyoruz fakat 1 saatlik oyunun sonunda ortalama 150 kalori yakmış oluyorsunuz. Tüm vücudunuzu aktif olarak kullanmış olacak ve yeni insanlarla tanışma fırsatı yakalayacaksınız.

7-Yavaş yavaş bisiklet sürün. Bizce bilmediğiniz bir yerde etrafı keşfetmenin en iyi yolu. Temiz hava ve doğa eşliğinde keyifli vakit geçirirken, kaslarınızı da çalıştırmış olacaksınız.

8-Tırmanın.Yükseltiler kalori yakma açısından oldukça verimlidir. Gözünüze çarpan eğimi yüksek bir yer varsa mutlaka oraya çıkın veya bulunduğunuz yerde dağcılık gibi alternatif sporlar yer alıyorsa vakit kaybetmeden sıraya girin.

9-Tenis.Tenis sanıldığının aksine zor bir spor. Tüm vücudunuzu kullanabileceğiniz bu spor, saatte 400 kaloriye kadar yakmanızı sağlayabilir. Ayrıca aktif olan vücut terleyeceğinden dolayı toksinlerden kurtulmak için de iyi bir çözüm olacak.

10-Son olarak alışveriş…Evet bunun bir çalışma yöntemi olmadığını biliyoruz fakat saydıklarımızın arasında kesinlikle en keyiflisi. Alışveriş yaparken nasıl olduğunu anlayamasak ta kalori yakmaya devam ediyoruz. Buna ek olarak biraz daha hızlı yürüyebilir, asansör yerine merdivenleri kullanabilirsiniz. Yemek bölümünden uzak durmayı unutmayın.

Bu süreç boyunca iyi bir uykuyu unutmayın. Metabolizmanın en çok çalıştığı zamanlardan biri de uyku halidir. Tatilde partileri sevdiğinizi biliyoruz fakat dinlenmek te bir o kadar önemli. Şimdiden iyi tatiller, iyi dinlenmeler diliyoruz. Keyfini çıkarın.

View Comments (0)

Bir cevap yazın

© 2019 SuperStep. Tüm hakları saklıdır.

Created by BRUNOS DIGITAL

Scroll To Top